søndag 1. mai 2011

Naturens små under

Eg har budd i Tyskland, men neimen om eg kan seia at det å beherska tysk er det same som å lika språket. Likevel finn eg i tysk eit av dei vakraste orda eg veit:

Smetterling

- Sommarfugl -

Denne veka har sommarfuglane verkeleg innteke naturen att.
Og kva er vakrare enn to sommarfuglar i instinktstyrt flukt på ein fjelltopp.

Men då eg fekk sjå den vesle blå, ein eg aldri har sett før, og den fylgde meg i ein halv time, vart naturens små under tydelegare enn nokon gong.

Det er lett å sjå naturens små under på denne tida.
Me må berre sjå etter!

I tider med lønsoppgjer, overdådige kongebryllup, pavelege saleggjeringar og komfirmasjonar:
her er det som verkeleg tel!












Bileta er teke i Molvikdalen, på Tveitafjellet og på Hosanger 30. april og 1. mai.

Ha ei fantastisk veke med naturens små under!
Og smak på ordet:

Smetterling

For øvrig:
dei fyrste linerlene i år såg eg på grøn eng, ikkje på stein eller veg. Det skal visstnok vera teikn på ein god sommar!



1 kommentar:

  1. Tenker fælt på om jeg noengang har visst hva sommerfugl er på tysk, men kommer stadig frem til at den timen var jeg nok borte :)
    Men et nydelig ord, det er det! I et språk som jeg synes er heller mindre vakkert...

    Og jeg liker veldig godt værmeldingen din! Og ikke minst det å ha noen jeg kan henvende meg til og det skulle vise seg å være feil :)

    Ha en flott helg Lars :)

    SvarSlett