mandag 2. januar 2012

FRAMSNAKK

~ 2012 ~

Eg har lurt på korleis eg skulle skriva ei nyårshelsing her på bloggen.
Det er ikkje alltid like enkelt å finna dei orda ein vil.

Og det er ikkje alltid slik at eins eigne ord er dei beste.

- Sunniva og Siggen på Moster, sommaren 2011.
Glade i livet, begge to...(Illustrasjonsfoto: Lars Persen)

Så sjølv om biletet er mitt, vil eg bruka ein annan blogg til å ynskja alle godt nytt år; ubrukt med fargestiftar til.

Ina skriv og skildrar så utruleg varmt og godt. Og i den offentlege samtalen OM den offentlege samtalen - om korleis nettet best bør brukast - vil eg framsnakka Ina.

Ina er ei ung jente som diverre fekk oppleve noko ingen burde oppleve, men samstundes fekk ho oppleve å halde fram livet, noko ikkje alle fekk.

Så Ina sin blogg er for meg ein hyllest til livet på ein mykje betre måte enn eg kunne skrive sjølv.

Takk, Ina, for dine ord og at du gir oss trua på det gode mennesket, på same måte som møtet ditt med den narkomane på Oslo S gav deg den trua.  Me lever i ei tid då det er viktig å tru at me har det gode i oss, og me treng alle hjelp til å halda på det gode og få det fram, til glede for andre. Det du eig aleine blir ikkje så stort som det du deler med andre.

Takk, Ina, for at du deler med oss,

Og takk for at du minner oss på dette dyrebare livet.

Godt nytt år!

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar