mandag 18. april 2011

Fargelagt dokumentasjon av tid som står stille

(Om du vil høgreklikk her, opne i parallelt vindauge for å høyra musikk som passar dette innlegget)













Dagen i dag har vore saliggjerande for kropp og sjel. 

Når spyling på verandaen og planting er ferdig for no,
 tek eg våren i bruk.













Eg vil bruka han til å 
vaska sjela etter vinteren.













Dagslyset er skarpt som lufta og opnar opp 
det som har vore lukka innvendig.













Du ser det på menneskja kring deg, gjer du ikkje?














Eg gjer! 
Og eg gler meg!













Og så gler eg meg over fargane!



Bilete er eit augne-blink, tid som står 






stille 

Dette er tid som står stille...

...ein aprildag på verandaen, nokre sekundar av 2011.













Vårens fargar!



Doku-
menta-
sjon
av
tida



som 
står 


stille, 
stille,
stille.














"...winter is over, 
summer is near; 
are we stronger than we believe?"


Frå 
"Narrow Daylight"
av Diana Krall



Og;
dokumentasjon over 
starten 
på noko nytt! 


God påske!
GOD VÅR!



1 kommentar:

  1. God påske til deg og kjære Lars!!
    Nydelige og stemningsfulle bilder (som alltid!)
    Og ikke minst av månen! Håper du har en strålende ferie med masse kos og lange late dager :)
    Mange klemmer fra Eldbjørg

    SvarSlett