onsdag 30. mars 2011

Bladrik grein


Eg fekk ein god grunn til å finna fram att mitt favorittdikt i dag, skrive av Halldis Moren Vesaas: Bladrik grein




Eit nytt hjarte – er det så rart? 
Det får vi da rett som det er! 
Det får vi kvar gang vi møter 
ein som vi rett får kjær. 
Da brest det fram i vår bringe 
under hans varme ord 
eit hjarte til, som er berre for han 
og vil han alt godt på jord.
Slik veks vi med hjarte ved hjarte 
som greina med blad kvar vår, 
meir inderleg fast til livsens tre
for kvart eit nytt som vi får. 
Det svid til mergen når eitt av dei blir 
i utide rykt frå si kvist. 
Eg veit ikkje kva for eit av mine 
eg nødig ville ha mist. -
Å jo, dette leande, store, som gløder 
For deg, venn, må losne sist!

Halldis Moren Vesaas

Bilete er henta frå Sardinia i oktober 2010. 
Copyright: Lars Persen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar