fredag 25. mars 2011

Den internasjonale vaffeldagen (Say no more!)




Fredag! Det finns vakrare ord, men fredag er liksom med der oppe....blant dei gode. Som kjærleik, omsorg, venleik og heimelaga betasuppe. 


Fredag! Fredag 25. mars. Den internasjonale vaffeldagen. Som om eg visste det var noko som bar slikt eit namn?


For to dagar sidan var det Verdas vatndag. Javel, slikt har eg fått med meg, og om eg ikkje visste det så kunne eg ikkje ha unngått at det vart sett nedbørsrekordar fleire stader i Hordaland på nett Verdas vatndag.


I morgon gjev me oss mørkre i vald, gjev elektrisiteten permisjon og markerer Earth Hour.


Primstaven synes Maria Bodskapsdag. Og på ein slik dag er det altså noko så kuriøst som den internasjonale vaffeldagen! Så har eg altså lært det og. I dag kom vaflane med glede. Neste år, kjære kolleger, er det ein tradisjon. 


Takk for vaflane!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar